چگونه فرش خود را تمیز کنید
نوشته شده توسط : reza


فرش تمیز هم برای ظاهر خانه شما و هم برای سلامتی افرادی که در آن زندگی می کنند مهم است. لکه ها و فرش های نمناک می توانند از جو مسالمت آمیز جلوگیری کنند ، در حالی که آلرژن ها و خاک می توانند در مشکلات تنفسی نقش داشته باشند. بسته به ماهیت ظروف سرباز ، روش های مختلفی برای تمیز کردن فرش وجود دارد.

اتاق را آماده کنید تا تخلیه شود. هر نوع اسباب بازی ، کاغذ یا اشیاء دیگری را که مانع عبور جاروبرقی می شود ، انتخاب کنید.

    موارد کوچک مانند سکه ها که ممکن است مکانیسم را خراب کند را بررسی کنید.
    به یاد داشته باشید که زیر مبلمان نگاه کنید
    ابتدا پرده ، مبلمان ، ویندوز ، و پایه های اصلی را گرد و غبار کنید. سپس گرد و غبار در حال ریزش می تواند تخلیه شود


برای تمیز کردن نقاط سخت برای دسترسی به مناطق ، از ضمیمه نازل استفاده کنید. لبه های فرش و تخته های پایه اغلب غبار را جمع می کنند که ابتدا باید از بین بروند.

    اگر مبلمان قابل جابجایی نیست ، برای دسترسی به زیر مبل ها و قطعات دیگر ، به قسمت زیر تختخواب و وسایل دیگر برسید تا از بین بردن گرد و غبارها جلوگیری کنید.


خلاء هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی. ابتدا کل اتاق را به جلو و عقب خالی کنید ، سپس این روند را از چپ به راست تکرار کنید. الیاف فرش به طور معمول پیچ خورده اند و با طی کردن هر دو جهت می توانید از رسیدن هر قسمت از فیبر اطمینان حاصل کنید.

    این امر به ویژه در صورت داشتن حیوانات اهلی می تواند کمک کننده باشد زیرا باعث رفع لک و مو و مو می شود.



به طور مرتب وکیوم استفاده کنید. چگونه "مرتبا" به چند عامل بستگی دارد. به طور کلی ، توصیه می شود حداقل یک بار در هفته به ازای هر نفر در خانواده یا خلاء 20 پوند حیوان خانگی خلاء شود.

 به عنوان مثال ، یک زن و شوهر با دو گربه باید هفته ای سه بار خلاء کنند. یک فرد مجرد با سگ 60 پوندی باید چهار بار در هفته خلاء کند. به یاد داشته باشید که یکی از دلایل اصلی خلاء برداشتن موها و خشک شدن موهاست. یک حیوان خانگی بزرگ معمولاً در مقایسه با حیوان کوچکتر مقدار بیشتری تولید می کند.

    اگر فرش شما به وضوح با موهای خاکی یا حیوان خانگی پاشیده شده است اما به دلیل تمیز کردن نیست ، این قاعده شست و خلا را بیشتر اوقات فراموش کنید.




:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: